söndag 4 november 2012

Bröllopstårta Halloween / Tim Burton



Roliga teman med Bröllop. Lagom till Alla helgonahelgen skulle Tobias och Gunilla gifta sig. Temat var Tim burton.
Det verkade vara ett riktigt roligt och mysigt bröllop, då jag levererade tårtan på plats på kvällen.

Tårtdekorationen lyser och det gjorde tårtan ännu festligare på plats och brudparet var mycket nöjda.
Eftersom de var ca 70 pers på bröllopet gjorde jag en mindre tårta vid sidan om också för attt vara säker på att det skulle räcka. Någon 4 våningstårta vågade jag inte göra.

Min man har varit jätteduktig och hjälp mig med alla dekorationerna och det var väldigt kul att göra det ihop och tror även han tyckte pillandet var rätt roligt.

Spindelnäten var väldigt sköra då de gjordes för sig  i krityr, men det blev väldigt vackert på tårtan sedan.

Den blev ännu vackrare än på bilden. =)

Den var fylld med Blåbär och vit chokladmousse. Även den mindre tårtan hade samma fyllning.









4 kommentarer:

  1. Så läcker.. Kan tänka att de var hur nöjda som helst med den och den smakade säkert ljuvligt =)

    Finns du inte kvar på FB??

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. var har du tagit vägen på fb ??
    Christel

    SvaraRadera
  3. Fina tårtor! Hur gjorde du spindelnätet?

    SvaraRadera